środa, 27 grudnia 2017

Reaktywacja?

Drodzy czytelnicy,
Być może, ktoś tu jeszcze zagląda, może trwa w nadziei, że jednak zmienię zdanie i wrócę na bloga. Być może nawet dzisiaj ktoś z was zajrzał na bloga z nadzieją i zobaczył dzisiejszy wpis, po czym zaczął się zastanawiać, czy to coś oznacza.

Moi drodzy. Od tego co napisałam w tamtym komentarzu minął już ponad rok. Oznajmiłam wam wtedy, że to koniec bloga, wymieniając kilka powodów. Chcę wam powiedzieć, że tamten czas był dla mnie naprawdę trudny i bardzo stresujący i wtedy myślałam, że rzeczywiście lepiej będzie to zakończyć. Jednak później wszystko zaczęło mi się w miarę układać i coraz częściej zastanawiałam się nad tym, czy wznowić bloga. Zrozumiałam, że brakuje mi pisania.
Chciałabym was przeprosić za to, że zrezygnowałam. Zawiodłam siebie i was. Za szybko się poddałam. Jednak blog, choć bez kontynuacji, nadal istnieje. Dzisiaj zdecydowałam o powrocie na bloga. Chcę wam teraz przekazać kilka informacji:
1) Mimo wszystko z powodu niezbyt dużej ilości czasu, będę publikować tylko jeden wpis na  miesiąc. Oczywiście angielskie wersje również będą się pojawiać.
2) Jeśli zobaczę, że pod wpisami jest dużo komentarzy (minimum 10), to będę starała się wstawiać posty w mniejszych odstępach czasowych.
3) Poza tym, że zmieniłam nieco wygląd bloga, to ustawiłam również nowy gadżet: "Reakcje". Liczę na to, że będziecie z niego korzystać. (ta opcja działa tylko na wersji pełnej komputerowej).
4) Bardzo was proszę o podpisywanie się w komentarzach, nawet jeśli piszecie je anonimowo.
Także, powyższe cztery punkty są dość istotne. Dużo zależy od was, bo to właśnie wasze pozytywne komentarze dają mi motywację i chęć do pisania. Następny post powinien pojawić się pod koniec stycznia. Pozdrawiam ;)
Natalia

2 komentarze:

  1. Nareszcie! Dobrze, że wróciłaś. Jak mogłaś nas zostawić na tak długo?! Nie mogę się doczekać pierwszego wpisu!
    Ja ;* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, też bardzo się cieszę :) Brakowało mi tego :) Jak zapowiedziałam, post pojawi się pod koniec stycznia, chyba, że będzie dużo komentarzy, to wtedy pojawi się szybciej ;) <3

      Usuń